elegancki złoty zegarek zegarek Pierre Ricaud

Wyjątkowy złoty zegarek Pierre Ricaud

13:08Hypnotizing Fashion

elegancki złoty zegarek

Hej Kochani :) Dziś chciałabym Wam pokazać piękny złoty zegarek marki Pierre Ricaud. Jak większość dziewczyn, ciągnie mnie do wszystkiego co się świeci ;) (a w dodatku jest śliczne, dziewczęce, a zarazem eleganckie). Dlatego nie mogłam nie zakochać się w tym zegarku. Ma złotą bransoletę i jest dość spory, co bardzo lubię, ale prezentuje się subtelnie. 


Niedługo pokażę Wam go jak prezentuje się do różnych stylizacji. Jest bardzo uniwersalny, gdyż dobrze będzie się komponował zarówno ze sportowymi jak i eleganckimi kreacjami. Znalazłam go na stronie www.kupzegarek.com, gdzie jest duży wybór również innych modeli m.in tej marki. Przepięknie wygląda też bardzo podobny do niego, tylko na skórzanym pasku. Może i na niego skuszę się... A jak Wam się podoba, który byście wybrały?

Całuję Was ciepło i wakacyjnie :*
Pola


elegancki złoty zegarek na prezent

pierre ricaud blog

złoty zegarek z cyrkoniami

złoty zegarek z cyrkoniami

pierre ricaud zegarki

You Might Also Like

14 Comments

  1. zegarek jest cudowny:)
    pozdrawiam:*
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedynie co to nie podobają mi sie w nim cyrkonie:) ale model jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczny!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chic :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny sympatyczny blog !! Pozdrawiam, Seba

    http://fashionseba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super złoty zegarek i na pewno warty swojej ceny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny jest :) Idealnie pasuje do takiej codziennej eleganckiej stylizacji. Mi ostatnio spodobały się zegarki drewniane Sklep internetowy w którym je zobaczyłam bardzo często robi różnego rodzaju wyprzedaże wiec chyba poczekam jeszcze chwilkę i kupię sobie jednego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny zegarek, uwielbiam takie kobiece, eleganckie modele. Uważam, że każda kobieta powinna posiadać w swej kolekcji przynajmniej jeden markowy zegarek, który posłuży na lata. Bardzo spodobały mi się ostatnio zwłaszcza zegarki Emporio Armani - sklep online, w którym je przeglądałam, współpracuje z samymi uznanymi projektantami. Myślę, że niebawem skuszę się na jakiś zegarek w odcieniu rose gold, w końcu wielkimi krokami zbliża się do nas wiosna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny jest te drobne kryształki dodają uroku <3 Dla mnie zawsze numerem jeden będą szwajcarskie zegarki Damskie modele są naprawdę bardzo delikatne i gustowne. Jeśli tylko mam okazję zawsze decyduję się na szwajcara.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :) Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3

Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)

recent posts

Obserwatorzy

Formularz kontaktowy