blog modowy gruby sweter

Gruby sweter | Jak łączyć wzory

16:33Hypnotizing Fashion

Hej Kochani, jak Wam minął weekend? Dziś po raz kolejny chciałabym obalić mit, że podobne wzory zawsze się "gryzą". Łączenie takich wzorów może być ciekawe, dobrze aby miały jakiś element spójny, jak kolor, fakturę itp. Nie ma jednak gotowej zależności. Trzeba trochę dobierać takie rzeczy na czuja. Ja do całości w niebieskich odcieniach, dobrałam żółtą zamszową torebkę. Okulary z żółto niebieską i zieloną poświatą, spajają stylizację z torebką.
ps. Możecie wygrać je w konkursie na facebooku (trwa do 8.11) i instagramie (do 14.11) szczegóły pod jednym ze zdjęć na insta @hypnotizing_fashion :)
buziaki :*


Tą stylizację zobaczycie na portalu fashflow.pl. Bezpośredni link >>> Możecie tam zainspirować się oglądając inne, ciekawe stylizacje. 

OUTFIT | STYLIZACJA
sweter - vintage
botki - zalando.pl
sunglasses | okulary - fb i instagram :)







You Might Also Like

22 Comments

  1. Bardzo fajnie wyglądasz, torebka w świetnym kolorze :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się do tego ciepłego swetrzycha dobranie jeansów, które je tonują i zaancentowanie go butami w tym samym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kolory i jeszcze lepsze łączenia printów i wzorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super spodnie, jestem w trakcie poszukiwań o takim odcieniu :D świetnie prezentują się te buty <3
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten sam sweter!
    Od Pauli z Mody i Takich Tam go odkupiłam ;)

    Bardzo fajnie go zestawiłaś - mnie niestety brakło odwagi na połączenie go z jakimś innym wzorzystym ciuchem, nosiłam go do białej koszuli i kamizelki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny sweter, już go tutaj widziałam kilka razy i jestem w nim zakochana <3
    Zgadzam się, łączenie wzorów jest świetne i warto to robić na czuja :) tego nie można się nauczyć, to się po prostu ma i Ty to masz :P

    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. idealne połączenie wzorów;) wyglądasz cudownie jak zawsze:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG!!!
    The jacket is so, so amazing!

    Perfect look sweetie! Wow :)

    Kisses,
    The C. Style

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś mistrzynią!!!! Super dobrane wzory! Mimo, że to dwa swetry jeden na drugim, nie dodały Ci objętości więc do tego te boskie szpilki pasują idealnie!!!.... Dla mnie PERFEKT!!! Baaardzo mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna stylizacja!

    http://thefashionconvert.blogspot.co.uk/
    http://secretbeautylife1.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. cudnie byłoby mieć takie botki i torebkę <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie podoba mi się Twoja czarna bluza ze wzorem a całość prezentuje się rewelacyjnie! Ja bardzo lubię modę na łączenie pozornie nie pasujących do siebie elementów i w Twoim wykonaniu wygląda to obłędnie!!! Ja jakoś boję się takich zestawień u siebie....hmmm a może po prostu nie mam tylu ubrań żeby je odpowiednio zestawić :P pozdrawiam, joannaef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Those blue high heeled booties go perfectly with those jeans! :)

    Love your outfit! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  14. Granatowy z kanarkowym idealne połączenie :) w tej stylizacji zamieniłabym szpilki na czarne conversy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :) Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3

Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)

recent posts

Obserwatorzy

Formularz kontaktowy